MyWilayah.com

Bahan Ilmiah Sepanjang Zaman

Informasi Terkini

Pembayaran Fasa 1 BKM Bermula 28 Mac 2022

 


Pembayaran Fasa 1 Bantuan Keluarga Malaya (BKM) secara berperingkat mulai 28 Mac 2022 (Isnin).


Isi Rumah, Warga Emas dan Individu Bujang tarikh bayaran mulai 28 Mac 2022 - 8 April 2022 terus dikreditkan ke akaun bank penerima.


Penerima yang tidak mempunyai akaun bank (termasuk di Sabah & Sarawak) tarikh bayaran mulai 30 Mac 2022 melalui cawangan Bank Simpanan Nasional (BSN). Pihak BSN akan mengeluarkan panduan SOP dari semasa ke semasa.




Sumber: bkm.hasil.gov.my

Post a Comment

1 Comments

  1. Terima kasih kepada Encik Anderson Carl kerana membantu dengan keuntungan saya dan membolehkan pengeluaran kelima saya. Saya di sini untuk berkongsi peluang mengubah hidup yang menakjubkan dengan anda. ia dipanggil pilihan perdagangan Bitcoin / Forex. ia adalah perniagaan yang sangat menguntungkan yang boleh menjana pendapatan anda sebanyak $2,570 dalam seminggu daripada pelaburan awal hanya $200. Saya adalah bukti hidup peluang perniagaan yang hebat ini. Jika sesiapa berminat untuk berdagang dengan bitcoin atau mana-mana mata wang kripto dan mahukan perdagangan yang berjaya tanpa kalah, beritahu Encik Anderson Carl sekarang di Whatsapp: +1(252)285-2093
    E-mel: andersoncarlassettrade@gmail.com

    ReplyDelete