MyWilayah.com

Bahan Ilmiah Sepanjang Zaman

Informasi Terkini

Tranformasi Taman Tasik Titiwangsa




Tahukah anda Taman Tasik Titiwangsa sudah dinaik taraf? Saksikan siaran langsung upacara pelancarannya di FB LIVE kami dan tonton persembahan 'water projection mapping' dan menangi hadiah cabutan bertuah sewaktu FB LIVE berlangsung!


Tahukah anda Taman Tasik Titiwangsa adalah nama baru yang diberikan oleh Datuk Hussein Onn pada tahun 1980? Nama sebelumnya adalah Taman Jalan Kuantan dan pembangunan taman itu telah bermula sejak 1975. 


Jangan ketinggalan untuk menyaksikan pertunjukkan imbasan air gergasi sempena pembukaan rasmi taman ini di FB Live pada 7 Ogos 2020, jam 8.00 malam. 

 








Tahukah anda air pancutan ikonik di tengah Taman Tasik Titiwangsa adalah berketinggian 100 meter? Ini bersamaan dengan bangunan 30 tingkat! Wow hebat kan?? 






Taktahu nak pergi mana di Kuala Lumpur? Kunjungilah Kanopi Banjaran Titiwangsa sepanjang 60 meter yang merupakan replika pemandangan dan keunikan tumbuhan hijau di Banjaran Titiwangsa yang dibuka dari 7-9AM & 6-8PM setiap hari.







Dapatkan peluang untuk memenangi hadiah menarik apabila anda saksikan bersama acara pelancaran Transformasi Taman Tasik Titiwangsa di FB LIVE kami! Daftarkan diri anda dengan mengetik Going pada event page FB Live Transformasi Taman Tasik Titiwangsa


#KWPMalaysia   up
#TamanTasikTitiwangsa

Sumber: @kw_seriwilayah


Post a Comment

0 Comments