MyWilayah.com

Bahan Ilmiah Sepanjang Zaman

Informasi Terkini

Rumah Kasih Umat, Titiwangsa Kini Dibuka

 


Doakan ye. Syukur pada Allah yang Maha Berkuasa dengan izinnya Rumah Kasih Umat dibuka. Rumah ini di Titiwangsa. Kami jadikan rumah transit bagi anak kanser yang berulang alik mendapatkan rawatan di HKL dan sekitar. Buat yang memerlukan boleh hubungi 01170772380


Masa ayah saya sakit kanser. Saya terdengar ayah saya menjerit sakit menangis. Tak tahan tengok. Kadang morphin dan ubat tidur tak hilangkan sakit. Saya beberapa kali ziarah rumah kanser. Anak-anak kecil berlari sana sini sakit. Ramai yang kadang tidur dalam kereta atau sana sini sementara datang nak tunggu rawatan. Ada mak ayah berhenti kerja untuk jaga anak-anak. Zaman sekarang lagilah. Ya Allah. Syukur ramai sangat orang lain dah mulakan. Badan kerajaan atau persendirian. Ini semua usaha kecil kita semua nak jadi sabahagian kecil dari usaha kerajaan dan orang ramai. Terima kasih semua yang selama ini bersama usaha ini. Semoga setiap anak kanser yang tiada dosa ini menjadi asbab kasih sayang Allah pada kita. 


Ya Allah jika ada pahala semua ini saya hadiahkan buat mak ayah saya. Semoga Allah letak mak ayah kita dalam syurga Firdaus.




Sumber/Kredit: @ebitlew

Post a Comment

0 Comments