MyWilayah.com

Bahan Ilmiah Sepanjang Zaman

Informasi Terkini

Semoga Syira Kuat Demi Anak

 


Terkejut saya bila dengar kemalangan ni, Ya Allah.


Siisteri baru je keluar makan dengan suami. Suami nak keluar pergi kerja bawa treler, anak 2 orang meraung nak ikut. Suami pun bawa lah anak sama sama.



Tak lama lepastu keluarga terima panggilan yg ayah & anak 2 orang yg dibawa td kemalangan & meninggal. Ajal maut Allah dh tentukan.


Bila benda ni jadi dekat team saya, hati saya & isteri rasa sedih sangat sangat. Saya decide harini untuk Ziarah keluarga team saya @ainaabeauty_shiraa


Keluarga dia happy saya datang. Saya nampak kerinduan dkt arwah ada diwajah mereka sebab arwah orang yg baik sangat.


Saya pesan pada syira @ainaabeauty_shiraa , carilah ketenangan & kuat lah demi anak lelaki sorang ini. InsyaAllah anak awak saya anggap macam anak saya juga.


Saya kena sayang & support keluarga ni. Mereka customer saya dulu & now sama sama mencari rezeki dengan saya, sikit atau banyak. Dalam tubuh Anak & isteri saya ada hasil support dari keluarga ini.


Harini mereka sedih saya datang, esok esok orang lain sedih mereka pula datang membantu.


Cuba kita bayangkan diri kita ni, walaupun tinggal anak & husband sekejap pun rasa rindu tu Ya Allah. Ini kan lagi, kalau mereka terus tak ada dalam kehidupan kita.


Terima Kasih korang. Banyak sangat sumbangan kita semua bersama, saya dh sampaikan amanah & tanggungjawab untuk menyampaikan.


Syira, awak rehatkan diri & cari kekuatan. Soal rezeki jangan dirisaukan, insyaAllah kita semua 1 family akan bantu.


Segala kebaikan, saya niatkan untuk korang. 1 hari nanti bila wanita ini kembali kuat, kita semua support & bangkitkan semangat dia sebagai seorang Wanita kuat.


Saya hanya buat apa hati kata, sebab suara hati semuanya dari Allah. Saya taknak sombong & saya akan terus pegang pada “Kejayaan Demi Kebahagiaan”.



Kredit : @hafizmahamad

Post a Comment

0 Comments