MyWilayah.com

Bahan Ilmiah Sepanjang Zaman

Informasi Terkini

Dr Maszlee Malik Menyambut Anak-Anak Ke Sekolah 2020



Menteri Pendidikan Malaysia YB Dr Maszlee Malik pada pagi ini 2 Januari 2020 singah di Sekolah Kebangsaan Setiawangsa, Kuala Lumpur menyantuni dan menyambut anak - anak kembali ke Delilah bagi tahun 2020.

Beliau mengucapkan selamat kembali ke sekolah dan ingatlah sekolah tempat paling seronok dan tempat mengumpul banyak kenangan. Selalulah ikut cakap cikgu, dan selalulah bertanyakan soalan dalam kelas.

Kepada cikgu-cikgu semua selamat mengajar kembali. Terima kasih kerana terus cekal mendidik anak bangsa tanpa mengenal sedikit pun erti penat lelah.

Kepada ibu dan bapa, terima kasih kerana menghantarkan anak ke sekolah. Teruslah mendoakan kesejahteraan mereka. Percayalah anak-anak kita semua ialah anugerah yang sangat istimewa. Usahlah terlalu risau keadaan mereka di sekolah. Insya-Allah cikgu-cikgu akan menjaga mereka dengan baik. Katanya.

Sumber : IG Maszlee 

Admin mengucapkan Tahniah kepada YB Dr Maszlee Malik atas kesungguhan beliau dalam memastikan kebajikan anak-anak sekolah terjaga terutamanya dalam Program Sarapan Percuma (PSP) dan Pendidikan untuk Orang Kurang Upaya (OKU) dan banyak lagi pencapaian lain oleh KPM di bawah pendtadbiranya.




Post a Comment

0 Comments